چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

کشف 30 میلیارد ریالی غذای حیوانات قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 30 میلیارد ریالی غذای حیوانات قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر  10228
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از حیات، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اعلام خبر کشف بیش از ۱۸ تن غذای حیوانات اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان مولوی شدند.

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق به وسیله خودروهای شوتی از شهرستان جلفا به انباری در محدوده مهدی آباد تخلیه و دپو شده تا با وانت به بازار ارسال شود که بعد از بازرسی مشخص شد محل انبار در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و کالاها نیز فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه کالاها شامل بیش از ۱۸ تن غذای حیوانات تولید کشور ترکیه بود از تشکیل پرونده قضائی خبر داد و گفت: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وی ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا موارد را به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ اطلاع دهند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.