چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

سفر به دنیای دام و دامپزشکی با «درمانگاه حیوانات»

«درمانگاه حیوانات»، پادکستی درباره دام و دامپزشکی تولید شده شبکه رادیویی سلامت است که در پیام رسان«بله» و سایت های «کست باکس» و «شنوتو» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
کد خبر  10135
فاخته پلاس

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «درمانگاه حیوانات» تهیه شده در شبکه رادیویی سلامت، نخستین پادکست فارسی در حوزه دامپزشکی است که به تهیه‌کنندگی و گویندگی مسعود حسنی است. مخاطبان می‌توانند این پادکست را در پیام رسان«بله» به نشانی ble.ir/join/۸RsRa۲pzTy و سایت‌های «castbox» و « shenoto» بشنوند.
موضوعات این پادکست فارسی عبارتند: «از جدا کردن حیوانات تازه متولد شده از مادرشان کار درستی است؟، افرادی که حیوان خانگی دارند اگر از حیوان خانگی‌شان خسته شوند می‌توانند آن‌ها را رها کنند؟، به حیوانات خیابانی مثل سگ، گربه، پرنده‌ها و … غذا بدهیم یا ندهیم؟ و چرا دامپزشکی این قدر مهم است؟»
گفتنی است، صدای جمهوری اسلامی ایران به‌ منظور شناسایی، آموزش و معرفی برترین پادکست‌های فارسی کشور و نیز ایجاد رقابت پویا و سازنده میان پادکسترهای فارسی و همچنین کشف و رشد استعدادهای این حوزه، «اولین رویداد ملی پادکست فارسی» را برگزار می‌کند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

لازم به ذکر است، مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه سال جاری است؛ و آیین پایانی اولین رویداد ملی پادکست فارسی بهمن ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد و طی آن برگزیدگان، جوایز نفیس و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.