چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

قاچاقچی غذای حیوانات خانگی دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۸ تن غذای قاچاق حیوانات خانگی خبر داد.
کد خبر  10112
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ چندی پیش گزارشی مبنی بر دپو و نگهداری اقلام بهداشتی و غذای حیوانات در یکی از انباری‌های جنوب تهران را دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به تحقیقات اولیه انجام شده از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، گفت: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که مالک انباری در محدوده مهدی آباد کهریزک تهران با همکاری رانندگان شوتی مقادیر فراوانی غذای حیوانات خانگی را تهیه و در این انبار پنهان کرده است. نتیجه تحقیقات انجام شده نیز به مرجع قضائی منعکس و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در اجرای دستور قضائی تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شده و نسبت به بازرسی از انبار مذکور اقدام کردند که در جریان آن ۱۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع غذای حیوانات خانگی که فاقد هرگونه بارنامه و مدارک گمرکی و مجوزهای قانونی لازم بودند، کشف و ضبط شد. انبار مذکور نیز پلمب شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

افشاری با بیان اینکه مالک انبار مذکور نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود ۳۰میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. همچنین برای متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.