اقدام تازه سازمان نظام دامپزشکی؛

صدور و چاپ کارت عضویت کمتر از یک روز

مشکلات صدور کارت عضویت برطرف و صدور و چاپ کارت عضویت در سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به روز شد.
کد خبر  10033
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، با راه‌اندازی سامانه یکپارچه و بومی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا(ساندا)، پس از تکمیل مراحل عضویت و یا تمدید و ثبت درخواست، چاپ کارت عضویت توسط همکاران سازمان نظام دامپزشکی در همان روز انجام و از طریق پست پیشتاز به آدرس اعضا ارسال می‌گردد.

یکی از عمده‌ترین گلایه‌های اعضای سازمان نظام دامپزشکی در چند سال اخیر، مشکلات عضویت و صدور و چاپ کارت عضویت بود. گفتنی است قبل از این، سازمان نظام دامپزشکی برای چاپ کارت عضویت با شرکتی پیمانکار طرف قرارداد بود که متاسفانه بدلیل عدم نظارت کافی بر کار این شرکت و اعتراضات گسترده اعضای سازمان در خصوص عدم پاسخگویی به موقع همچنین نارضایتی‌های سازمان ناشی از عدم پشتیبانی کامل شرکت و بروز مشکلات متعدد از جمله تاخیرهای شش ماهه و حتی بیشتر در چاپ و ارسال کارت عضوت برای متقاضیان، سازمان بر آن شد جهت رفع مشکلات متعدد و نظارت هر چه بیشتر بر این موضوع، صدور و چاپ کارت به طور مستقیم توسط امور عضویت سازمان نظام دامپزشکی و در محل سازمان انجام گیرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است بر اساس تدابیر جدید صورت گرفته در سازمان نظام دامپزشکی و به جهت راحتی هر چه بیشتر اعضای سازمان، تصویر کارت عضویت در پنل شخصی تمامی اعضای سازمان در سامانه قابل دسترسی و رویت است. همچنین اعضای جدید که از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور درخواست عضویت ثبت نموده و شماره عضویت دریافت می‌نمایند، می‌توانند تصویر مجوز عضویت خود را که دارای QRcode مشترک سامانه سماک وزارت جهاد کشاورزی و همچنین درگاه ملی مجوزهای کشور می‌باشد، هم در سامانه سماک و هم در کار پوشه خود در درگاه ملی مجوزهای کشور مشاهده نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.