چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی به عنوان عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات

مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.
کد خبر  9871
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "امین اسدی"، مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی این سازمان با صدور حکمی از سوی "سید عباس جوهری" رئیس ستاد انتخابات استان تهران (در زیر مجموعه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران) به عنوان عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.


رئیس ستاد انتخابات استان تهران در این حکم خطاب به دکتر "امین اسدی" ابراز امیدواری کرده است تا وی با اتکاء به الطاف الهی و بهره گیری از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، هماهنگی و همکاری موثر با دبیرستاد انتخابات استان، در انجام وظایف محوله در این خصوص موفق باشد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • آشنا
    می گوید:
    سازمان دامپزشكي براي ..... و ..... صندلي سو استفاده و.... جهت رسيدن به اميال انها بود حقوق بيت المال صرف پيشينه سازي براي انها شد اميدوارم در قيامت پاسخگو باشند
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.