چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

دکتر صالحی:

کارمندان باید به جای توجه به ساعت کار به ارباب رجوع بنگردند تا به نظام صدمه وارد نشود

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در جوار آرامگاه شهید گمنام سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد گفت: کارمندان باید به جای توجه به ساعت کار به ارباب رجوع بنگردند تا به نظام صدمه وارد نشود.
کد خبر  9848
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "وحید صالحی" سرپرست این سازمان در جوار آرامگاه شهید گمنام سازمان دامپزشکی کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که آزمون بزرگی با انبوه دستاوردهای ماندگار بود گفت: در دوران دفاع مقدس بسیار رشادت‌ها از سوی خانواده شهدا و رزمندگان صحبت صورت گرفت که تا ابد خاطرات آن در اذهان نسل گذشته، حال و آینده نقش خواهد بست.
وی با بیان اینکه افتخار می‌کند فرزند شهید است به گفته خود از معبر تحلیل دوران دفاع مقدس عبور کرد و وارد مقوله اهمیت خدمت به ارباب رجوع در حیطه گرامیداشت شهدا شد و گفت: باید به یاد داشته باشیم عزیزان ما در دفاع از آرمان‌های دینی و ملی ما جنگیدند تا مردم کشورمان با حرمت و عزت زندگی کنند.


دکتر صالحی با بیان اینکه کارمندان باید بجای توجه به ساعت کار به ارباب رجوع بنگردند تا به نظام صدمه وارد نشود افزود: وقتی صحبت از نظام می شود یاد مادران شهدا بیفتیم که هنوز تعدادی از آنها همچنان چشم به راه جگر گوشه‌های خود هستند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور با ابراز امیدواری از حصول توفیق خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس در دوران پس از جنگ تحمیلی اظهار کرد: با نگاه به هدف آن عزیزان از جان گذشته در خدمت به ارباب رجوع از هیچ تلاشی نباید فروگذاری کرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • کیان
    می گوید:
    .... بهتره بجای شعار دادن و از وقت و جیب کارمند هزینه کردن، به فکر تسری باشه! هر وقت تسری رو درست کرد، بعد بیاد شعار های عوام پسند بده!
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.