چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

روز خبرنگار، روز تکریم قلم های اثرگذار در حوزه دامپزشکی فرخنده باد

هفدهم مرداد مصادف با سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که به عنوان «روز خبرنگار» در جهت تکریم از سربازان عرصه اطلاع رسانی نامگذاری شده است.
کد خبر  9503
خبر مهم

پایگاه خبری تحلیلی فاخته این روز را به تمامی خبرنگاران و مجاهدان عرصه خبر به ویژه فعالان این جبهه در حوزه های مختلف صنف، خبرنگاران رسانه های بخش دامپزشکی، مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان ها، فعالان اطلاع رسانی در بخش خصوصی و دانشکده های دامپزشکی و نیز خبرنگاران حاضر در این رسانه تبریک گفته و توفیق روزافزون برای یکایک آنها در مسیر صعب و سختی که در پیش دارند آرزومند است.

رسالت قلم، بر اساس سوگند الهی، روشنگری و اطلاع رسانی است و فاخته نیز بر همین مدار، رقص قلم را هم نوا با آهنگ آگاهی رسانی به اقشار مختلف مخاطبان خود در نظر دارد.

ما باور داریم که در مسیر اطلاع رسانی، «روشنگری»، «افزایش آگاهی و معرفت»، و «اهدای بینش صحیح» از وقایع مختلف به مخاطبان از مهم ترین امور است و در این مسیر آگاهانه گام برمی داریم.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.