چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

اتصال ادارات کل دامپزشکی استان‌ها به سامانه ملی انتشار و دسترسی اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیرو پیشنهاد و ابتکارعمل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در زمینه تسهیل دسترسی شهروندان به سامانه ملی انتشار و دسترسی اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات کل دامپزشکی استانها به این سامانه ملی متصل خواهند شد.
کد خبر  9500
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور، "محسن عسگری"، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای استانی وزارت جهادکشاورزی، از ابتکار عمل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در زمینه تسهیل دسترسی شهروندان به سامانه ملی انتشار و دسترسی اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال کرد و از پیگیری تایید آن در کمیسیون کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات خبر داد.
این اقدام متعاقب این امر رخ می‌دهد که روابط عمومی این سازمان که مجدّانه پیگیر تسهیل دسترسی آسان و سریع شهروندان به منابع نظارتی است، به دنبال رونمایی از سامانه سیام ( متشکل از زیر سامانه‌های انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تکریم ارباب رجوع؛ پیامک و پاسخگویی به شکایات) که هم اکنون مراحل تکمیل فاز اجرایی خود را می‌گذراند، به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت جهادکشاورزی پیشنهاد کرده تا با ایجاد درگاهی اختصاصی و جداگانه برای هر اداره کل دامپزشکی استان که امکان اتصال به سامانه‌های سیام سازمان دامپزشکی کشور و سامانه ملی انتشار و دسترسی اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته باشد، زمینه ارتباط مستقیم کاربران بومی هر استان با متولیان خود در هر استان و طرح پرسش مستقل و اخذ پاسخ لازم و مربوطه را بیابند.
سامانه ملی انتشار و دسترسی اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورخ 24 تیر سال 1396 با حضور وزیران وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شده بود و بر اساس اظهارات اخیر "محمدمهدی اسماعیلی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیسیون دسترسی و انتشار آزاد به اطلاعات، تاکنون بیش از ۲ هزار دستگاه و سازمان عمومی و خصوصی به سامانه برخط برای پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مردم متصل شده‌اند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.