چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

بازدید میدانی رئیس سازمان دامپزشکی کشور از بازارچه مرزی ریمدان شهرستان دشتیاری + پی نوشت فاخته

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان از بازارچه مرزی ریمدان شهرستان دشتیاری واقع در جنوب استان بازدید و از نزدیک در جریان نحوه واردات دام قرار گرفت.
کد خبر  9461
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، در این بازدید مدیر کل دامپزشکی استان، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و فرماندار شهرستان دشتیاری وی را همراهی کردند.

فاخته- این خبر در حالی منتشر می شود که خبر اول (اینجا) مربوط به حضور دکتر صالحی به عنوان بالاترین مقام سازمان دامپزشکی کشور هم در قالب یک خبر کوتاه تهیه شده و با توجه به اهمیت مسایل تنظیم بازار و داغ بودن قیمت گوشت قرمز، افکار عمومی تشنه دریافت اطلاعات در جهت تصمیم های دولت در این زمینه است و تصمیم های سازمان دامپزشکی نیز در این خصوص دارای اهمیت مضاعف است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

اما آنچه از این اخبار بر می آید صرفا اطلاعاتی کلی است که نمی دانیم علت اینگونه اطلاع رسانی قطره چکانی، ضعف در تنظیم خبر است یا بنا به مصالح خاصی که بعضا از سوی برخی نهادهای ذیربط در این زمینه عنوان می شود، اطلاع رسانی به این شکل انجام شده است. در هر یک از دو حالت ذکر شده، ابهام و عطش افکار عمومی و به ویژه مخاطبان خاص این موضوع، همچنان باقی است! و ابهام در هر موضوعی، زمینه ساز بروز و ظهور گمانه زنی ها و شایعات است!

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.