انتصاب " دکتر مهدی ابراهیمی جعفری" به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور

با صدور حکمی از سوی معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور " دکتر مهدی ابراهیمی جعفری" به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.
کد خبر  11046
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور؛ با صدور حکمی دکتر " دکتر مهدی ابراهیمی جعفری" که پیش از این سرپرست اداره کل حراست سازمان دامپزشکی کشور بود را به عنوان "مشاور معاون وزیر و مدیرکل دفتر مرکزی حراست" منصوب کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • کامیاب قیصربیگی
    می گوید:
    سلام. فقط و فقط یک کار مفید حراست مرکزی را نام ببرید ؟(۲۰ نمره ) واقعا نه بازرسی و نه حراست در ادارات کل ،بدون اجازه مدیرکل آب هم نمی خورن ،چون مزایای چرب و نرم در دستان مدیرکل است ،بدون اطاعت کردن بی چون و چرا ،خبری از این مزایا نیست. واقعا آقای دکتر جعفری ،وقت نماز ،بر زبان جاری می کنید ،اله اکبر ،آیا واقعا باور قلبی هم دارید ؟ واقعا در بازرسی و حراست سازمان ،مکانیسمی برای نظارت وجود دارد ؟ هیچ وقت نگاهی به پرداختی اضافه کار و ماموریت همکاران در استان‌ها می اندازید ، احکام کارگزینی را بررسی می کنید ؟ سه ماه است بصورت مخفیانه حکم کارگزینی بنده را تغییر داده اند ،بدون اینکه به بنده اطلاع بدهند و یا حداقل حکم جدید صادر کنند . چگونه است کارشناس سل ،بروسلوز ، هاری و مشمشه باید مزایای کمتر از کسی که فقط پشت میزی نشسته در اداره کل و یا اصلا در اداره حضور ندارد (می توانید از دستگاه ورود و خروج پرینت بگیرید )چندین برابر کمتر دریافت کند . چگونه است در سازمان هنوز مکانیسمی برای پرداخت مزایا به کارکنان طراحی نشده و همه چیز به جناب مدیرکل بستگی دارد . ((پرندگان غمگین زیادی دیده ام ،که همچنان پرواز می کنند)) نویسنده را پیدا نکردم ،ولی اون پرنده غمگین همچان امید دارد به شادی و باز پرواز می کند . ما هم غمگین و نا امیدیم به اصلاح امور ولی باز می نویسیم و برای خودمان مشکل می تراشیم .
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.