آیا مشکل نیروی انسانی سازمان دامپزشکی کشور با این پیشنهاد حل می شود؟

پیشنهاد سازمان دامپزشکی جهت حضور بانوان دامپزشک و پیرادامپزشک در طرح نیروی انسانی ادارات کل

با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی در دامپزشکی کشور، رئیس سازمان دامپزشکی، طی نامه ای جهت حضور بانوان دامپزشک و پیرادامپزشک در طرح نیروی انسانی ادارات کل، خواستار حضور این قشر در طرح مذکور شد.
کد خبر  11043
خبر مهم

به گزارش فاخته در بخشی از این نامه که به امضای دکتر مجتبی نوروزی، رئیس سازمان دامپزشکی خطاب به قائم مقام وزیر و رئیس امور کمیسیون ها و لوایح وزارت جهاد کشاورزی صادر شده؛ آمده است:

با لحاظ کمبود شدیید نیروی انسانی متخصص و پیگیری استان ها جهت پذیرش و موافقت با انجام طرح توسط خانم ها، جهت رفع موانع  و مشکلات یادشده مورد ذیل پیشنهاد می گردد:
«تبصره 4 ماده واحده قانون اصلاح تبصره های 2و3و 4 ذیل ماده واحده قانون شمول خدمت نیروی انسانی، درمانی و بهداشتی و اصلاحات بعدی آن، مصوب 6 دی ماه 1371 مجلس شورای اسلامی که به موجب آن فارغ التخصیلان خانم از انجام طرح مذکور مستثنی گردیده اند حذف شود.»

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • مسئول شهرستان
    می گوید:
    پیشنهاد خوبی هست. واقعا کمبود شدید نیرو داریم. هر نیرو باید چند کار و مسئولیت رو داشته باشه و این موضوع خارج از توان همکاران هست. ممنون از ریاست محترم سازمان
  • دامپزشک
    می گوید:
    با این روند بازنشستگی نیروها و جذب حداقلی استخدامی ها، به نظر میاد پیشنهاد خوبی هست
  • همکار
    می گوید:
    اگر به فکر همکاران دامپزشکی هستند باید این پیشنهاد رو اجرایی کنند
  • جم
    می گوید:
    واقعاً خیلی ستمه که خانمی پا به پای ما آقایان درس خواندن از طرح معاف باشند. اونهم با این اوضاع بخش خصوصی که کار کردن برای بانوان کمی دشوار است این طرح جناب آقای دکتر نوروزی بسیار بسیار عالیست
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.