پیام همدلانه رئیس سازمان دامپزشکی کشور به کارمند مجروح شده در حین خدمت

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به کارمند مجروح شده شهرستان فلاورجان در حین خدمت پیام داد.
کد خبر  11033
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، به دنبال مصدومیت شدید "وحید سلطانی" از کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان سمیرم (اینجا) و "محسن رهنمانسب" (اینجا)از کارکنان اداره دامپزشکی فلاورجان ،در حین واکسیناسیون دام دچار آسیب گردیدند.
  دکتر "مجتبی نوروزی"، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس این سازمان در پیامی ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری این همکاران و از خودگذشتگی در انجام وظیفه حرفه ای، ابراز امیدواری کرد تا همکاران مصدوم از این سانحه به سرعت بهبودی خود را بازیابند.
  وی با تاکید بر اهمیت امنیت غذایی جامعه، این امر را نتیجه حضور و خدمت دامپزشکان و حتی کارکنان اداری برشمرد که در هر سنگر از تولید و با از خودگذشتگی در نیل به این مهم می‌کوشند.
 
 لازم به ذکر است "وحید سلطانی" از کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان سمیرم و "محسن رهنمانسب" از کارکنان اداره دامپزشکی فلاورجان در حین واکسیناسیون دام دچار آسیب دیدگی شده و تحت درمان می باشند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • سپهر اسدی
    می گوید:
    سلام و عرض ادب سپاسگذار از جناب آقای دکتر به خاطر توجه ویژه ایشان به سختی کار همکاران دامپزشکی
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.