چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

گزارش ستاد حقوق بشر درباره مشارکت زنان در عرصه‌های مدیریتی ایران منتشر شد؛

تعداد مدیران زن در پست های مدیریتی سازمان دامپزشکی کشور چند نفر است؟

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش مشارکت زنان در عرصه‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری در ایران را منتشر کرد که نشان می دهد عدالت جنسیتی در نظام اداری ایران محقق شده است.
کد خبر  11018
خبر ویژه

به گزارش فاخته در بخشی از این گزارش که به بررسی وضعیت مدیریت زنان در دستگاه‌های مرتبط با امور رفاه و سلامت پرداخته شده و جمعیت مدیران زن در این دستگاه ها از جمله سازمان دامپزشکی به شرح زیر اعلام شده ست.

در این بخش، وضعیت مدیران زن در سطوح مختلف مدیریتی در دستگاه‌های مرتبط با امور رفاه و سلامت، یعنی سازمان تأمین اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان انتقال خون، سازمان بهزیستی کشور، سازمان دامپزشکی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست مورد بررسی قرار گرفته است. تعداد مدیران زن انتصابی در سطوح مختلف مدیریتی در دستگاه‌های مرتبط با امور رفاه و سلامت تا دی ماه ۱۴۰۲، به تعداد ۱۶۲۸۳ نفر رسیده است که در جدول زیر به تفکیک دستگاه‌ها نمایش داده شده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.