رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نشست شورای مدیران این سازمان تاکید کرد:

حمایت از داروخانه ها و مراکز مایه کوبی مستقل و اجرای نسخه الکترونیک

نشست شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور با حضور مدیران ستادی و استانی به صورت وبیناری برگزار شد.
کد خبر  10672
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "مجتبی نوروزی"، معاون وزیر و رئیس این سازمان در نشست شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور در آستانه روز پدر، ضمن گرامیداشت مقام شامخ حضرت علی علیه السلام به عنوان الگویی در همه موارد و تربیت فرزندانی نمونه در صدر اسلام، ایستادگی مردم یمن در دفاع از مردم غزه را نیز ستود.
 
دکتر نوروزی در بخش دیگری در این نشست از مشارکت پررنگ مدیران و همکاران ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها و سازمان دامپزشکی کشور در انتخابات نظام دامپزشکی که چند روز پیش برگزار شد افزود: همچنین جا دارد بر اهمیت حمایت ویژه از حوزه تولید واکسن‌های تولید داخل تاکید کنم. 
 
وی با اشاره به مخاطرات باقیمانده ها به ویژه آنتی بیوتیک؛ آموزش مستمر همکاران در حوزه بهداشت، درمان و پیشگیری  به ویژه برای سال ۱۴۰۳ را مورد تاکید قرار داد.
 
دکتر نوروزی استفاده از تشکل‌های مربوطه در اتخاذ هرگونه تصمیم مرتبط با رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به گریدبندی گوشت‌های وارداتی از کشتارگاه‌های طرف قرارداد با جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مبدا گفت: پیرو این مهم، دستورالعمل‌های لازم در این خصوص باید به سرعت تدوین و ارائه گردد.
  
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خطاب مرکز روابط‌عمومی این سازمان همچنین خواستار تدارک برنامه های خوب تلویزیونی در زمینه اهمیت حلیّت مواد پروتئینی و ترویج توجه مردم به چگونگی راهکارهای مطمئن در تهیه خوراکی‌های حلال شد و افزود: همچنین ضرورت دارد جهت کارآمد کردن سامانه‌های مختلف سازمان‌ دامپزشکی کشور در خدمات رسانی به بخش سرعت عمل بیشتری صورت گیرد. 
 
دکتر نوروزی نظارت دقیق بر توزیع دارو را امری بسیار واجب برشمرد و بر حمایت از داروخانه ها و مراکز مایه کوبی مستقل و اجرای نسخه الکترونیک تاکید کرد.
 
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بخشی از این نشست با صدور حکمی دکتر "حسن اختیار زاده" معاون بهداشتی و پیشگیری از سازمان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام و فرآورده‌های دامی که پیشتر تصویب شده و به تایید وزارت بهداشت نیز رسیده بود، منصوب کرد.
 
مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام و فرآورده‌های دامی سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ رسمی معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی کشور تاسیس شد.
 
این مرکز در راستای اجرای بند ج ماده ۳ قانون سازمان دامپزشکی کشور و به استناد نامه شماره ۵۰۰/۷۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص رأی صادره در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی تأسیس شده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 در این نشست، علاوه بر ارائه گزارش‌هایی از سوی دکتر محمد سبحانی، معاون تشخیص و درمان، دکتر کرمی مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، دکتر حسینی مدیرکل دفتر دارو و درمان و دکتر عادل حقیقی رئیس مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور ؛ تعدادی از مدیران استانی حاضر نیز به صورت وبیناری نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برخی مسائل حوزه خدمتی خود را مطرح کردند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • اابب
    می گوید:
    باتعدد سامانه ها کار داروخانه ها سخت تر خواهد شد و موجب افزایش قیمت دارو میشود
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.