چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

کسب رتبه نخست اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در بین ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور در سال 1401

اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور در سال 1401، به عنوان دستگاه اول در بین ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور معرفی شد.
کد خبر  10589
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر یحیی شیری پور مدیر کل دامپزشکی استان ضمن قدردانی از تمام همکاران اداره کل دامپزشکی استان و ادارات دامپزشکی شهرستان ها که شبانه روزی در تلاش هستند تا بهداشت و سلامت عمومی جامعه را تضمین نمایند، اظهار داشت: کسب رتبه اول با بالاترین امتیاز در "شاخص‌های اختصاصی"،  "شاخص های عمومی" و "مجموع شاخص های اختصاصی و عمومی" در بین ادارات کل دامپزشکی استانهای سراسر کشور که بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور در سال 1401، توسط دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور اعلام شده است، نشان از ظرفیت بالای نیروی انسانی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی دارد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی افزود: بی شک کسب این رتبه مرهون تلاش های شبانه روزی تک تک همکاران ساعی و پرتلاش عضو تیم ارزیابی عملکرد اداره کل دامپزشکی استان بوده است که موجب گردید معاون محترم وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز با ارسال لوح سپاس نسبت به عملکرد تیم ارزیابی تقدیر نمایند، بنده نیز این موفقیت را خدمت تمامی همکاران گرامی صمیمانه تبریک عرض نموده و از زحمات تیم ارزیابی عملکرد اداره کل دامپزشکی استان قدردانی می نمایم.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.