بازدید معاون امور درمان و کارشناسان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور از مراکز درمانی و دارویی استان البرز

معاون امور درمان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور به همراه جمعی از مسئولین و کارشناسان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی، از تعدادی مراکز درمانی و دارویی شهرستان های کرج و اشتهارد واقع در استان البرز بازدید به عمل آوردند.
کد خبر  10295
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر غفاری » معاون امور درمان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر آزاد و دکتر رضایی از مسئولین و کارشناسان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی، از تعدادی از بیمارستانها، درمانگاه های دامپزشکی،مراکز مایه کوبی دام و طیور، داروخانه های دامپزشکی و همچنین شرکتهای پخش استانی و سراسری دارو ،واکسن و مواد بیولوژیک شهرستان های کرج و اشتهارد واقع در استان البرز بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید که دکتر ضیائی رئیس اداره تشخیص و درمان ،دکتر معینی و خانم دکتر تمیمی از کارشناسان اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان البرز نیز مسئولین دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی را همراهی می کردند، امکانات و پتانسیلهای مراکز یاد شده مورد بازدید و بررسی بازدید کنندگان قرار گرفت.

دکتر توکلی مدیرکل و دکتر جمالی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم به مسئولین و کارشناسان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور،توضیحاتی در خصوص رتبه شاخص استان البرز در زمینه کارخانجات دارویی و واکسن سازی های کشور بیان و در زمینه فعالیت حدود دویست واحد بیمارستانی، پلی کلینیک، درمانگاه دامپزشکی، داروخانه، مراکز پخش دارو و واکسن و مراکز واکسیناسیون دام و طیور توضیحاتی ارائه نمودند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

«دکتر غفاری» معاون درمان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی، در حاشیه بازدید از مراکز درمانی و دارویی،طی نشست صمیمانه و چهره به چهره با موسسین و مسئولین مراکز درمانی و دارویی دامپزشکی استان البرز،بر حمایت همه جانبه از بخش خصوصی دامپزشکی اذعان و بر رفع موانع و تامین دارو های مورد نیاز شرکت‌های پخش و دارو و واکسن و داروخانه های دامپزشکی تاکید و استان البرز را از استان‌های شاخص و مهم در زمینه تعداد شرکتهای تولید دارو و واکسن و عرضه خدمات گسترده تشخیصی و درمانی در کشور برشمرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.