اجرای واکسیناسیون سراسری و رایگان لمپی‌ اسکین (LSD) در واحدهای روستایی و عشایری کشور

واکسیناسیون لمپی‌ اسکین (LSD) در واحدهای روستایی و عشایری کشور از ابتدای آذرماه امسال تا پایان دی ماه سال جاری به صورت رایگان و سراسری اجرا می شود.
کد خبر  10175
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با توجه به برنامه ریزی انجام شده به منظور انجام واکسیناسیون لمپی‌ اسکین (LSD) در واحدهای روستایی و عشایری کشور بطور همزمان این طرح سراسری به صورت واکسیناسیون رایگان با سویه همولوگ بر اساس موارد ذیل در دستور کار و اجرا قرار گرفت.
 
در اطلاعیه این دفتر با اشاره به موارد لحاظ شده در اجرای  واکسیناسیون لمپی‌ اسکین (LSD) در واحدهای روستایی و عشایری کشور آمده است: نخست اینکه واکسن مورد استفاده صرفاً واکسن همولوگ لمپی اسکین است که در صورت عدم دریافت واکسن مورد نیاز برای اجرای طرح امکان تحویل از بانک واکسن سازمان مهیاست. دوم اینکه این طرح سراسری به طور همزمان و رایگان در قالب عملیات دولتی و خرید خدمات از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ تا ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ به مدت دو ماه در جمعیت دام سنگین روستایی و عشایری کشور عملیاتی خواهد شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در بخش دیگری از اطلاعیه این دفتر با اشاره به اینکه پوشش مورد انتظار در واحدهای اپیدمیولوژیک حداقل ۹۰ درصد جمعیت دام سنگین روستایی و عشایری استان است، تاکید شده " باید تمام دامهای واجد شرایط واکسیناسیون بر اساس بروشور واکسن تحت واکسیناسیون قرار گیرند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.