چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

همگامی سازمان دامپزشکی با نظام دامپزشکی؛

دعوت دکتر نوروزی از کلیه صنوف دامپزشکی برای مشارکت فعال در جهت حضور پرشور در انتخابات سازمان نظام دامپزشکی کشور

سازمان دامپزشکی کشور با حضور فعال در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات پیش روی نظام دامپزشکی کشور مساعدت و مشارکت خواهد کرد.
کد خبر  10138
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "مجتبی نوروزی" معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات 29 دی ماه 1402 سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: کلیه صنوف دامپزشکی سراسر کشور با وجود اینکه مطالبات و مشکلات معیشتی و صنفی دارند، اما همواره ثابت کرده اند که پای حق خود و مسئولیت حرفه ای و اخلاقی مراقب از بهداشت عمومی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه ارتباط مداوم بین مسئولان، کلیه صنوف دامپزشکی و بهره برداران و پاسخگویی به نیازهای آنها، نقش مهمی در مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات پرشور دارد، افزود: در فرصت باقیمانده تا زمان انتخابات سازمان نظام دامپزشکی کشور، بایستی زمینه مشارکت پرشور صنوف دامپزشکی سراسر کشور در این همه پرسی صنفی فراهم شود.

دکتر نوروزی یادآور شد: از آنجا که عدم تبیین درست موضوعات مبتلا به جامعه و رویدادهای بهداشتی در زیر مجموعه دامپزشکی کشور، باعث بروز مشکلات تهدید بهداشتی جامعه می‌شود، افزود: یک شورای قدرتمند در نظام دامپزشکی خواهد توانست بر اساس نیازهای روز جامعه، خواسته‌های کلیه صنوف دامپزشکی را بررسی و پیگیری کند و این مهم، موجب ارتقای سطح خدمات بهداشتی به مردم نیز خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه سازمان نظام دامپزشکی کشور در صورت انتخاب مقتدرانه پس از حضور پرشور اعضا از موقعیت نافذ در تمام ارکان تصمیم سازی و تصمیم‌گیری برخوردار خواهد شد تصریح کرد: در این رابطه انتظار می‌رود تمام صنوف دامپزشکی از آغاز ثبت نام نامزدها حضور فعال در زمینه معرفی و شناسایی و بررسی ظرفیت علمی و فعالیت تشکیلاتی و صنفی نامزدها داشته باشند تا در انتخابات 29 دی ماه 1402 مشتاق‌ترین و توانمندترین دامپزشکان دارای روحیه کار جمعی، به شوراهای استان و سپس شورای مرکزی راه یابند.

دکتر نوروزی یادآور شد: از آنجا که 29 دی ماه سال 1402 شاهد برگزاری پنجمین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور خواهیم بود، لذا با توجه به اینکه تمامی اعضای نظام دامپزشکی می‌توانند تعیین‌کننده نتیجه انتخابات باشند؛ همکاران و پرسنل سازمان دامپزشکی کشور نیز با آگاهی نقش خود را در پیشبرد هر چه بهتر اهداف این سازمان با کاندید شدن افراد کارآمد و حضور گسترده در انتخابات نقش خود را ایفا خواهند کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور ابراز امیدواری کرد تا در این انتخابات با انتخاب افراد اصلح، اعتلای بیش از پیش تمام ارکان دامپزشکی کشور فراهم گردد؛ لذا از خانواده بزرگ دامپزشکی کشور دعوت می‌کنم تا 29 دی ماه با اراده و حضور پرشور خود و همراه کردن همکارانشان در پای صندوق‌های رأی، نماد همبستگی و مشارکت در دفاع از حقوق و مطالبات صنفی را رقم بزنند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.