چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

به زودی به بهره برداری می رسد؛

سامانه ارتباطات مردمی دامپزشکی کشور با نام سامانه سیام

بزودی سامانه ارتباطات مردمی دامپزشکی کشور با نام سامانه سیام در سطح سازمان و ادارات کل دامپزشکی به بهره برداری می رسد.
کد خبر  10041
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و رئیس گروه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای دامپزشکی استان سمنان عنوان نمود: سامانه یکپارچه ارتباطات مردمی با نام سامانه سیام توسط سازمان دامپزشکی کشور طراحی گردیده که در ماه‌های آینده در سال جاری به صورت عملیاتی اجرا خواهد شد.

دکتر اسدی بیان کرد: سامانه سیام جز اقدامات و مسائل مطرح سازمان دامپزشکی کشور خواهد بود و این سامانه شامل ۶ زیر بخش بوده و نکته حائز اهمیت اینکه سازمان دامپزشکی کشور بین کل سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور جز تنها سازمانی بوده که چنین سامانه‌ای را ایجاد و در دست اجرا دارد.

وی پیرامون اتصال سازمان دامپزشکی کشور به سامانه دسترسی آزاد اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اینگونه گفت: که این سامانه نیز یکی از مهم‌ترین سامانه‌های دارای اهمیت و قابل رصد توسط مسئولین بوده و می‌بایست توسط بالاترین مقام دستگاه اجرایی مورد بررسی پیگیری و پاسخگویی قرار گیرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

مشاور معاون وزیر و رئیس گروه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در پایان تاکید نمود: سازمان دامپزشکی کشور به تبع آن ادارات کل دامپزشکی استان‌ها ضمن انجام رسالت اصلی خود در حوزه تخصصی،در تلاش است با استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای متناسب به منظور برقراری ارتباط با بهره‌برداران در حوزه‌های مختلف به صورت جدی و مصمم پیگیر دغدغه‌های مردم شریف به ویژه بهره‌برداران محترم در سراسر میهن اسلامی خواهد بود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • بی نام
    می گوید:
    با سلام یه سوال یه سامانه چندبار قراره مورد بهره برداری قرار بگیره؟ تو خرداد ماه سالجاری بود که روابط عمومی سازمان این خبر و انتشار داد حالا چطور دوباره بعد از چند ماه قراره مجدد مورد بهره برداری قرار بگیره؟ احتمالا چند ماه دیگه باز روابط عمومی سازمان یه خبر کار میکنه که قراره سامانه سیام مورد بهره برداری قرار بگیره.
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.