رئیس سازمان نظام دامپزشکی در افتتاحیه اولین اجلاس روسای شورای نظام دامپزشکی استانها:

هر مجوزی خارج از درگاه ملی صادر شود در استعلام مجوزها پاسخ منفی داده می شود و تخلف است + تصاویر جلسه

با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان نظام دامپزشکی و روسای شورای نظام دامپزشکی استانهای کشور، اولین اجلاس روسای شورای نظام دامپزشکی استانهای سراسر کشور در دوره پنجم برگزار گردید.
کد خبر  11245
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه این اجلاس ضمن خیر مقدم به همه مهمانان و روسای شورای نظام دامپزشکی استانها گفت: بیست و نه دی ماه شاهد برگزاری باشکوه پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانهای سراسر کشور بودیم. حاصل این انتخابات پرشور جمع حاضر است که به شکر خدا همه عزیزان فرهیخته و صاحب تفکر هستند. از صحبت ها، فرمایشات و نوع نگاه تک تک عزیزان می توان تحولی جدید و بزرگ در سازمان را پیش بینی کرد.

دکتر زارعی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: سازمان نظام دامپزشکی درگیر تناقص های بسیار زیادی است. اصلاح قوانین ارزو و هدف بنده است. انشالله بعد از برگزاری چندین جلسه مشورتی نهایی برای اصلاح قانون، پیش نویس را به مجلس جدید ارائه خواهیم داد.

 وی سازمان نظام دامپزشکی را در حال حاضر سازمانی اثرگذار دانست و گفت: در حال حاضر سازمان نظام دامپزشکی به سازمانی تبدیل شده است که با قدرتی بالا مورد مشورت قرار می گیرد و دارد به جایگاه اصلی و درست خود برمی گردد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی با اشاره به قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار مرکز ملی رقابت و درگاه ملی تاکید کرد: از اول خرداد ماه هیچ مجوز کاغذی در کشور وجود ندارد. هر مجوزی خارج از درگاه ملی صادر شود در استعلام مجوزها پاسخ منفی داده می شود و تخلف است.

وی یادآور شد: همه پروانه ها باید از طریق سامانه ساندا که به درگاه مجوز ملی متصل است، صادر گردد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر زارعی در بخش دیگری از صحبت های خود به همکاری و تعامل بالای دو سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی اشاره کرد و تاکید کرد: هیچ گونه فاصله و فرقی بین دو سازمان وجود ندارد. بنده و جناب اقای دکتر نوروزی ریاست محترم سازمان دامپزشکی در بهترین شرایطِ همکاری و تعامل هستیم و بسیاری از مسائل حوزه دامپزشکی با گفتگوی دوستانه حل و فصل می‌گردد. از تمام روسای نظام استانها و مدیران کل دامپزشکی استانها هم انتظار داریم در فضاها و محیط کاربالاترین تعاملات را با هم داشته باشند.

 

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • عضو نظام
    می گوید:
    برای قیمت های نجومی تمدید پراونه ها و صدور پروانه های جدید هم در این همایش تصمیمی گرفته می شه؟
  • داروخانه دار
    می گوید:
    آقای عضو نظام، توقع زیادی دارید. اگر قرار بود فکر بشه این رقم های نجومی ابلاغ نمی شد
  • دامپزشک
    می گوید:
    معضل درمانگران غیرمجاز-مالیات های عجیب و غریب- مشکلات کلینیک ها و... شما رو به خدا در مورد این ها فکری کنید
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.