مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی:

ناظرین شرعی و بهداشتی به عنوان بازوان دامپزشکی هستند؛ نهایت احترام در برخورد با این همکاران صورت پذیرد

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی، در اولین گردهمایی روسای ادارات دامپزشکی استان، گفت: ناظرین شرعی و بهداشتی به عنوان بازوان دامپزشکی هستند و لازم است رعایت شئونات اخلاقی، ضمن رعایت صلابت در نهایت احترام در برخورد با این همکاران صورت پذیرد و به تضعیف جایگاه این دسته از همکاران منجر نشود.
کد خبر  11201
خبر مهم

به گزارش فاخته، دکتر جواد اعلمی، ضمن گرامیداشت حماسه وعده صادق و پاسخ مقتدرانه به جنایات صهیونیست ها، افزود: کم رنگ کردن و بی ارزش نشان دادن این اقدام بزرگ، گناه بزرگی است.

وی، گفت: با تلاش های انجام شده محرز شد که اقدامات انجام شده در دامپزشکی استان علیرغم تمام محدودیت ها مطلوب بوده و مورد قبول دستگاه های ناظر بوده است.

مدیر کل دامپزشکی استان، یادآور شد: تمام تلاش ما این است که علیرغم تمام محدودیت های مالی اعتباری بتوانیم کمبودها را جبران کنیم تا هیچ خللی در ارایه خدمات پیش نیاید.

وی، تصریح کرد: ایجاد و ارتباط با مدیران ارشد سیاسی و قضایی استان از اهم وظایف مدیران شهرستانی است که می تواند گره گشای مباحث اعتباری باشد.

اعلمی، یادآوری کرد: فعالیت های دامپزشکی صرفا با دام و تولیدات دامی سروکار ندارد و با بخش های مختلف زندگی مردم در حوزه اقتصاد، اشتغال و سلامت ارتباط دارد لذا حفظ و افزایش سرمایه دامی می تواند تحول بزرگی در جامعه ایجاد کند.

مدیر کل دامپزشکی استان، بر ضرورت انعکاس اقدامات برای مردم تاکید کرد و در این زمینه خواستار آن شد؛ تا اطلاع رسانی در جلسات اداری شهرستان، پیوسته باشد و عدم انعکاس اقدامات، ظلم به خودمان است.

اعلمی، با اشاره به شعار سال گفت: در راستای تسهیل تولید، تا حد امکان تلاش شود و با دامداران و تولیدکنندگان مساعدت شود و تمام این موارد در سایه رعایت قانون باشد.

او، تصریح کرد: برخورد مناسب و مودبانه با مردم را سرلوحه کار خود و همکاران قرار دهید و حتی اگر امکان استجابت درخواست وجود ندارد این عدم امکان، محترمانه و با رعایت کرامت مردم اعلام شود. 

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

اعلمی، عنوان کرد: در راستای افزایش علم و آگاهی خود و همکاران تلاش شود و در زمینه مسائل دامپزشکی اطلاعات خود را بروز کنید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.