به گزارش فاخته، دکتر مرتضی مروتی سرپرست معاونت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، با مشارکت دفاتر: روابط عمومی، امور اداری، رفاه و پشتیبانی، فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و همچنین حراست سازمان و به منظور تکریم ارباب رجوع، اخذ مستقیم شکایات و رفع موانع درخواست های متقاضیان با هدف ارتباط مستقیم با مردم، استقرار میز ارتباطات مردمی حضوری و پیگیری درخواست های مراجعه کنندگان در محل سازمان عملیاتی گردید.
خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.
این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.