یادداشت؛ دکتر قادر خضریان:

‍ کنگره جامعه دامپزشکان چگونه بود؟

چهره‌های پیشکسوتان و اساتیدم از قبیل آقایان جناب دکتر تاجبخش ،کیوانفر، نادعلیان و.....را که دیدم سراسر وجودم شور و شعف فرا گرفت و هزار آفرین گفتم به مدیریت محترم و دست اندرکاران جامعه دامپزشکان که این فرصت را فراهم کردن که با تمام وجود احساس خوبی بکنم.
کد خبر  11302
یادداشت

فاخته-  تنها به خاطر ورک شاپ تولید مثل در گوسفند در کنگره شرکت کردم و همان روز با استفاده از آن بدون اینکه صورتجلسه حضور را امضاء کنم برای همان روز برنامه ریزی کرده بودم با آنکه به امتیاز بازآموزی نیاز داشتم ،روزهای دیگر در کنگره شرکت نکردم چون احساس کردم تنها مبحث مورد نیاز من همین بود.

نحوه برگزاری پانل ها بسیار بدیع و نوآورانه بود که فرصت می داد بهره کافی از مبحث مورد نیاز ببرم.

فاخته- طبق سیاست و برنامه ریزی قرار شد بعد از پایان کنگره جمع بندی صورت گیرد و به عنوان راهکارهای عملی به مراکز دولتی و ذینفعان جهت استفاده ارائه گردد.
ورک شاپ تولید مثل در گوسفند به همت دکتر نیما سیاح یک کار آفرین دامپزشک طراحی و اجرا شد که جا دارد از ایشان نهایت تشکر و قدردانی را به خاطر مبحث روز دامپزشکی ،داشته باشم.

کنگره از نظر مکان و فضا درخور حرفه دامپزشکی بود که جا دارد از شرکتهای بخش خصوصی اسپانسر ، سایر دست اندرکاران اجرای و طراحان  تشکر و قدردانی کنم.

نتیجه و خروجی:
۱- کارآفرینی یکی از راههای ارتقاء دامپزشکی است که برای اینکار در کنار اطلاعات علمی دامپزشکی پیشنهاد می کنم دامپزشکان مخصوصا جوانان رشته‌های MBA و بالاتر از آن کوچینگ را بگذرانند تا در حرفه موفق شوند.

۲- در دامپزشکی نوین هر دامپزشک برای بقاء در حرفه نیاز به مسلط شدن بر تکنولوژی های نوین و یک تکنیک کار منحصر به فرد دارد.

۳- با ارائه برنامه های واکسیناسیون توسط یک مسئول سازمان دامپزشکی به نظر می رسد نواقص و سوالات فراوانی وجود دارد لذا پیشنهاد می کنیم سازمان دامپزشکی در بخش مبارزه با بیماری ها یک بازنگری انجام دهد.
۴- پیشنهاد می گردد که سازمان نظام دامپزشکی جهت امتیازات باز آموزی بحث حضور و غیاب را تغییر دهد و هر دامپزشک شرکت کننده در آخر کنگره ها با ارائه راهکارهای عملی ارتقاء دامپزشکی شامل دریافت امتیاز گردد.
۵- اینجا لازم است به کارآفرینانی چون جناب دکتر نیما سیاح باید عرض کنم در شرایط اقلیمی و خشک ایران برای ایجاد شغل و تولید لازم است به سمت هلدینگ در بخش های مختلف دامپزشکی حرکت کنیم.

 قادر خضریان

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.