برگزاری جلسه کمیته تحقیقات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور

جلسه کمیته تحقیقات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
کد خبر  11380
خبر ویژه

به گزارش فاخته ، دکتر رضا اسدی مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی این سازمان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد کمیته تحقیقات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی یکی از کمیته های دارای اهمیت شورای راهبردی تحقیقات ، فناوری و دانش بنیان سازمان دامپزشکی است که تاکنون طرح های مختلفی را در زمینه بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام مطالعه و ارائه نموده است.

دکتر رضا اسدی گفت: مقوله تحقیقات و پژوهش از جمله موضوعاتی است که همواره بعنوان یک الگوی راهبردی در جهت کنترل و پیشگیری از بیماریهای دامی و زئونوز و مطالعه چالش های آینده و اتخاذ راهکارهای علمی و کاربردی در جهت کنترل و مدیریت آنها مورد توجه دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی می باشد.

وی افزود: بر همین اساس نشست کمیته مورد نظر با حضور اساتید و صاحب نظرانی از مراکز آموزش عالی و دانشگاهها – موسسات پژوهشی و تحقیقات کشور – سازمان دامپزشکی بعنوان اعضاء کمیته با ارائه و بررسی 17 طرح پژوهشی کاربردی در محل سازمان دامپزشکی برگزار گردید دکتر رضا اسدی خاطرنشان کرد نشست مورد نظر در یک فضای کاملا علمی و شفاف ،طرح های مورد نظر که در زمینه بیماریهای واگیر – بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان – مطالعات اپیدمیولوژیک و حیات وحش بوده، مورد بررسی های فنی و تخصصی قرار داد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر رضا اسدی در ادامه گفت: سیاست اجرایی کمیته تحقیقات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی ، استفاده از ظرفیت های علمی و تجربی صاحب نظران کشور و ارائه طرح های مفید و کاربردی برای شورای عالی تحقیقات و اتخاذ راهکارهای مناسب برای ارتقاء وضعیت موجود و کنترل و مدیریت چالش های آینده است.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.